Дистанційне навчання на період карантину 17.04.2020

 Добрий день дорогі мої діти і шановні батьки . Вітаю вас з наступаючими святами. Але нагадую, що ми з вами на карантині , тому бережіть своє здоров'я та здоров'я своїх дітей дотримуйтеся карантину.

Я досліджую світ . Сьогодні у вас спостереження за перелітними птахами. Якщо у вас у дворі є дерева, кущі  то ви тихенько постійте  і спостерігайте хто прилетить до них.  Свої спостереження ти можеж використовувати в своєму проекті.
Відпочинок:https://www.youtube.com/watch?v=Ua0gTAl-TIg

Українська мова. Діти , сьогодні вам треба написати диктант. Відкрийте  робочі зошити напишіть:
                                                                        17  квітня 
                                                                         Диктант
                                                                         Барвінок
тепер зайдіть за посиланням слухайте уважно диктант і запишіть його .Тільки не пишіть те число яке є у відео. Пишіть уважно, правильно з'єднуйте букви .
Сфотографуйте свою роботу і  надішліть мені, обов'язково!!!!!!!
 https://www.youtube.com/watchv=Q51tJf8o2cg&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0iFPbI8y644hdtAat9NtCbmT6Na1ICKC-MFRn3ie1iCTf_v7HQphvxKNE 
 Бажаю вам успіхів. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Декада початкової школи 21 .02.22р

Декада початкової школи 22.02.22